Anterior Següent
silenci 2004silencisilencisilencisilencisilencisilencisilencisilencisilencisilenci

silenci 2004

Textos d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera
Garsineu ediciones, Farrera 2004

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003). 

EXVOTS 
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

silenci

Textos d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera
de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003).

EXVOTS
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003). 

EXVOTS 
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

silenci

175 exemplars del llibre
textos: antoni clapés i víctor sunyol
disseny: laura morató
Edita: amics del centre d'art i natura de farrera
Centre d'art i natura farrera de pallars
garsineu edicionsText d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Mo

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003). 

EXVOTS 
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003). 

EXVOTS 
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003). 

EXVOTS 
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003). 

EXVOTS 
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.

silenci

Text d'Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Disseny de Laura Morató

Edita
Amics del Centre d'Art i Natura de Farrera de Pallars

Garsineu Edicions
Farrera 2004

SILENCI
És un treball de Montsita Rierola a partir d’unes accions realitzades a Farrera i a la coma de Burg l’abril de 2003 i l’abril de 2004, inscrites dins el treball que porta a terme l’artista en els darrers anys. En les primeres accions, un vestit infantil fet amb hòsties va ser traslladat per la vall i col·locat a diferents espais i esglésies, i a les planes es van fer unes intervencions-camí amb paper encerat. Un vídeo filmat allí i una primera versió d’un llibre van construir la instal·lació silenci, presentada a l’exposició “ara com” a la galeria xina art (Barcelona, octubre-novembre de 2003). 

EXVOTS 
La segona intervenció, l’abril de 2004, consistí en la disposició de casetes votives de cera al llarg del barranc de Farrera i en altres indrets del poble.
El camí i el sagrat es constitueixen en eixos d’aquestes accions. D’una banda , l’espai físic on tenen lloc esdevé un camí narrat i escrit: el camí fet, el paisatge fet text, present i memòria, camí recol·lector de moments, de racons, de colors..., de presents. I, de l’altra, l’objecte gairebé sagrat (el vestit d’infant pur, d’absoluta mirada, o la casa votiva, blanc absolut) canvia els espais i els llocs, convertits també ell mateix en el fet de transcórrer, en camí, en via de silenci en el fet d’anar-se construint com a presència; fets camí, en camí.