Anterior Següent
On la forma s'engendra 2000ON LA FORMA S'ENGENDRAON LA FORMA S'ENGENDRAON LA FORMA S'ENGENDRAON LA FORMA S'ENGENDRAON LA FORMA S'ENGENDRAON LA FORMA S'ENGENDRA

On la forma s'engendra 2000

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Texts: Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Il·lustacions: Jordi Lafon i Montsita Rierola
Ed. Emboscall
2000

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Els poemes d'On la forma s'engendra van ser escrits a quatre mans al maig de 1997, seguint la mecànica de cloure amb versos un haiku escrit per l'altre autor, per convertir-lo així en una tanka. L'haiku (els tres primers versos) té un significat complet en ell mateix, que s'expandeix i es restringeix alhora amb l'aportació dels dos darrers versos.

A partir del motiu genèric de la boira, Antoni Clapés i Víctor Sunyol van elaborar amb aquest procediment les vint-i-una tankes d'on la forma s'engendra.

En ocasió d'aquesta edició d'Emboscall editorial, s'ha volgut transportar a la il·lustració el mètode de creació a quatre mans. Jordi Lafon i Montsita Rierola han il·lustrat cada un dels textos amb un procediment semblant: l'obra començada per l’un és acabada per l'altra, guardant cada un dels dos artistes el seu particular llenguatge plàstic i estètic. Els dos llenguatges, les dues interpretacions, les dues sensibilitats es fonen en una sola imatge, en un ric joc d'anada i tornada. Alhora, aquesta relació de reciprocitats es dóna també en el diàleg entre poemes i il·lustracions: obrint-se, delimitant-se, textos i imatges esborren fronteres i constitueixen un únic discurs multiforme i divers, un únic dibuix o un únic text.

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Texts: Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Il·lustacions: Jordi Lafon i Montsita Rierola
Ed. Emboscall
2000

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Els poemes d'On la forma s'engendra van ser escrits a quatre mans al maig de 1997, seguint la mecànica de cloure amb versos un haiku escrit per l'altre autor, per convertir-lo així en una tanka. L'haiku (els tres primers versos) té un significat complet en ell mateix, que s'expandeix i es restringeix alhora amb l'aportació dels dos darrers versos.

A partir del motiu genèric de la boira, Antoni Clapés i Víctor Sunyol van elaborar amb aquest procediment les vint-i-una tankes d'on la forma s'engendra.

En ocasió d'aquesta edició d'Emboscall editorial, s'ha volgut transportar a la il·lustració el mètode de creació a quatre mans. Jordi Lafon i Montsita Rierola han il·lustrat cada un dels textos amb un procediment semblant: l'obra començada per l’un és acabada per l'altra, guardant cada un dels dos artistes el seu particular llenguatge plàstic i estètic. Els dos llenguatges, les dues interpretacions, les dues sensibilitats es fonen en una sola imatge, en un ric joc d'anada i tornada. Alhora, aquesta relació de reciprocitats es dóna també en el diàleg entre poemes i il·lustracions: obrint-se, delimitant-se, textos i imatges esborren fronteres i constitueixen un únic discurs multiforme i divers, un únic dibuix o un únic text.

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Texts: Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Il·lustacions: Jordi Lafon i Montsita Rierola
Ed. Emboscall
2000

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Els poemes d'On la forma s'engendra van ser escrits a quatre mans al maig de 1997, seguint la mecànica de cloure amb versos un haiku escrit per l'altre autor, per convertir-lo així en una tanka. L'haiku (els tres primers versos) té un significat complet en ell mateix, que s'expandeix i es restringeix alhora amb l'aportació dels dos darrers versos.

A partir del motiu genèric de la boira, Antoni Clapés i Víctor Sunyol van elaborar amb aquest procediment les vint-i-una tankes d'on la forma s'engendra.

En ocasió d'aquesta edició d'Emboscall editorial, s'ha volgut transportar a la il·lustració el mètode de creació a quatre mans. Jordi Lafon i Montsita Rierola han il·lustrat cada un dels textos amb un procediment semblant: l'obra començada per l’un és acabada per l'altra, guardant cada un dels dos artistes el seu particular llenguatge plàstic i estètic. Els dos llenguatges, les dues interpretacions, les dues sensibilitats es fonen en una sola imatge, en un ric joc d'anada i tornada. Alhora, aquesta relació de reciprocitats es dóna també en el diàleg entre poemes i il·lustracions: obrint-se, delimitant-se, textos i imatges esborren fronteres i constitueixen un únic discurs multiforme i divers, un únic dibuix o un únic text.

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Texts: Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Il·lustacions: Jordi Lafon i Montsita Rierola
Ed. Emboscall
2000
Els poemes d'on la forma s'engendra van ser escrits a quatre mans al maig de 1997 seguint la mecànica de cloure amb versos un haikú escrit per l'altre autor, convertint-lo així en una tannka. L'haikú (els tres primers versos) té un significat complet en ell mateix, que s'expandeix i es restringeix alhora amb l'aportació dels dos darrers versos. A partir del motiu genèric de la boira Antoni Clapés i Víctor Sunyol van elaborar amb aquest procediment les 21 tannkes d'on la forma s'engendra. En ocasió d'aquesta edició d'Emboscall editorial s'ha volgut transportar a la il·lustració el mètode de creació a quatre mans Jordi Lafon i Montsita Rierola han il·lustrat cada un dels textos amb un procediment semblant: l'obra començada per un és acabada per l'altre, guardant cada un dels dos artistes el seu particular llenguatge plàstic i estètic. Els dos llenguatges, les dues interpretacions, les dues sensibilitats es fonen en una sola imatge en un ric joc d'anada i tronada. Alhora, aquesta relació de reciprocitats es dóna també en el diàleg entre poemes i il·lustracions: obrint-se, delimitant-se, textos i imatges esborren fronteres i constitueixen un únic discurs multiforme i devers, un únic dibuix o un únic text.

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Texts: Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Il·lustacions: Jordi Lafon i Montsita Rierola
Ed. Emboscall
2000

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Els poemes d'On la forma s'engendra van ser escrits a quatre mans al maig de 1997, seguint la mecànica de cloure amb versos un haiku escrit per l'altre autor, per convertir-lo així en una tanka. L'haiku (els tres primers versos) té un significat complet en ell mateix, que s'expandeix i es restringeix alhora amb l'aportació dels dos darrers versos.

A partir del motiu genèric de la boira, Antoni Clapés i Víctor Sunyol van elaborar amb aquest procediment les vint-i-una tankes d'on la forma s'engendra.

En ocasió d'aquesta edició d'Emboscall editorial, s'ha volgut transportar a la il·lustració el mètode de creació a quatre mans. Jordi Lafon i Montsita Rierola han il·lustrat cada un dels textos amb un procediment semblant: l'obra començada per l’un és acabada per l'altra, guardant cada un dels dos artistes el seu particular llenguatge plàstic i estètic. Els dos llenguatges, les dues interpretacions, les dues sensibilitats es fonen en una sola imatge, en un ric joc d'anada i tornada. Alhora, aquesta relació de reciprocitats es dóna també en el diàleg entre poemes i il·lustracions: obrint-se, delimitant-se, textos i imatges esborren fronteres i constitueixen un únic discurs multiforme i divers, un únic dibuix o un únic text.

ON LA FORMA S'ENGENDRA

Texts: Antoni Clapés i Víctor Sunyol
Il·lustacions: Jordi Lafon i Montsita Rierola
Ed. Emboscall
2000
Els poemes d'on la forma s'engendra van ser escrits a quatre mans al maig de 1997 seguint la mecànica de cloure amb versos un haikú escrit per l'altre autor, convertint-lo així en una tannka. L'haikú (els tres primers versos) té un significat complet en ell mateix, que s'expandeix i es restringeix alhora amb l'aportació dels dos darrers versos. A partir del motiu genèric de la boira Antoni Clapés i Víctor Sunyol van elaborar amb aquest procediment les 21 tannkes d'on la forma s'engendra. En ocasió d'aquesta edició d'Emboscall editorial s'ha volgut transportar a la il·lustració el mètode de creació a quatre mans Jordi Lafon i Montsita Rierola han il·lustrat cada un dels textos amb un procediment semblant: l'obra començada per un és acabada per l'altre, guardant cada un dels dos artistes el seu particular llenguatge plàstic i estètic. Els dos llenguatges, les dues interpretacions, les dues sensibilitats es fonen en una sola imatge en un ric joc d'anada i tronada. Alhora, aquesta relació de reciprocitats es dóna també en el diàleg entre poemes i il·lustracions: obrint-se, delimitant-se, textos i imatges esborren fronteres i constitueixen un únic discurs multiforme i devers, un únic dibuix o un únic text.